Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu Zdroju

  • Zaloguj się
  • Więcej

Bankowość internetowa EBP

Zmieniamy się dla Ciebie. Poznaj nową odsłonę bankowości.

Bankowość internetowa EBP

Bezpiecznie i od ręki.
Bankowość bez wychodzenia z domu.

Szanowni Państwo, Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu Zdroju informuje, iż od dnia 01.03.2023 r. zmianie ulegnie Tabela opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Jastrzębiu Zdroju dla Klientów indywidualnych. Od dnia 13.03.2023 r. Tabela opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Jastrzębiu Zdroju dla Klientów instytucjonalnych. Aktualne tabele udostępnione zostały na podstronie Dokumenty i formularze.

Już nie musisz załatwiać wszystkiego w placówce banku. Nasz serwis pozwoli Ci na samodzielne i bezpieczne korzystanie z usług bankowych. 7 dni w tygodniu, 24h na dobę, wprost ze swojej kanapy.

Po zalogowaniu możesz sprawdzić stan swojego konta, zlecić przelew, sprawdzić historię rachunku, potwierdzić swoją tożsamość (np. w urzędzie lub serwisie pacjent.gov.pl) oraz wiele wiecej. Przeczytaj szczegóły, by poznać wszystkie funkcje. Zacznij korzystać z bankowości internetowej już dziś.


Sposoby logowania dla klienta indywidualnego

Sposób logowania definiowany jest na etapie podpisywania umowy. Sprawdź przypisaną Ci metodę w umowie lub skontaktuj się z Nami w placówce bądź na infolinii.

W Banku Spółdzielczym w Jastrzębiu Zdroju wyróżniamy dwie metody uwierzytelniania do bankowości internetowej EBP dla klienta detalicznego:

  • CUI-SMS - logowanie hasłem maskowanym + autoryzacja jednorazowym kodem SMS,
  • Mobilny podpis - logowanie hasłem maskowanym + autoryzacja aplikacją mobilną bsGo (metoda rekomendowana)

Przed rozpoczęciem przygody z "bankowaniem", zachęcamy do zapoznania się z zasadami bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej.


Poradnik bezpieczeństwa

Najważniejsze funkcjonalności bankowości EBP

Pulpit

Po zalogowaniu zobaczysz Pulpit, dzięki któremu jednym rzutem oka możesz ocenić ostatnie zmiany na rachunkach, szybko wykonać podstawowe operacje lub przejść do wybranych sekcji serwisu, takich jak Przelewy czy Historia transakcji.

Rachunki

Sprawdzaj dostępne środki, blokady i salda dla poszczególnych rachunków. Śledź ostatnie transakcje.

Historia transakcji

Kontroluj listę transakcji (uznania i obciążenia) zrealizowanych na Twoich rachunkach. Filtruj po rachunkach, datach, typach transakcji itp. Pobieraj potwierdzenia.

Przelewy

Twórz nowe przelewy, zapisuj odbiorców. Dla powtarzających się płatności utwórz zlecenie stałe i nie martw sie więcej, że przeoczysz termin.

Karty

Zarządzaj swoimi kartami płatniczymi. Aktywuj, blokuj, zmieniaj limity.

Lokaty

Oszczędzaj za pomocą lokat. Zarządzaj, zrywaj, zakładaj nowe. Decyduj kiedy i gdzie wypłacasz zgromadzone środki.

Kredyty

Zarządzaj swoimi kredytami. Spłacaj dogodnie raty, sprawdzaj postępy spłaty kredytu.

Doładowania

Korzystasz z doładowań telefonów na kartę? Teraz możesz to zrobić błyskawicznie w swojej bankowości internetowej.

Ubezpieczenia

Zakładaj i monitoruj swoje ubezpieczenia, wygodnie opłacaj składki.

Wnioski

Nie musisz za każdym razem odwiedzać placówki banku ani drukować i wysyłać papierowych wniosków pocztą. Wypełnij je online i miej pewność, że od razu trafią do rozpatrzenia.

Terminarz

Terminarz z łatwością przypomni Ci o ważnych terminach, np. spłaty kredytu.

Program 300/500+

Pozyskuj środki w ramach programu 300 oraz 500+. Składaj wnioski o świadczenia bez wychodzenia z domu.

Przepływy

Sprawdź bilans swoich finansów na osi czasu. Miesięczne przychody i wydatki dla wszystkich rachunków w czytelnym podsumowaniu.

Tarcza finansowa PFR

Składaj wnioski o finansowanie w ramach Tarczy finansowej (Program pomocowy realizowany przez Polski Fundusz Rozwoju).

E-dokumenty

Tu znajdziesz dokumenty w formacie PDF przesłane Ci wprost z Twojego banku. Mogą to być umowy, regulaminy, oferty marketingowe.

E-urząd

Zamiast biegać po urzędach, załatwiaj swoje sprawy przez bankowość internetową. Szybko, pewnie i o wybranej przez Ciebie porze.

Najczęstsze pytania i problemy dotyczące logowania

  • Czy mogę zmienić środek autoryzacji?

    Tak. W każdym momencie możesz zmienić środek uwierzytelniania do bankowości internetowej. W tym celu prosimy o kontakt z dowolną placówką lub pod numerem telefonu: 32 476 30 67 wew. 184

  • Błąd na etapie uwierzytelniania

    Komunikat pojawia się w momencie wprowadzenia nieprawidłowego hasła maskowanego.
    Pięciokrotne podanie błędnego hasła, spowoduje zablokowanie dostępu do bankowości internetowej.

    Jak odblokować bankowość internetową


    WAŻNE!

    • Podczas wprowadzania hasła, należy zwrócić szczególną uwagę na wielkość wprowadzanych znaków (włączony klawisz CAPSLOCK).
    • Nie wolno zapisywać hasła w przeglądarce internetowej. Przy logowaniu hasłem maskowanym, pola do wprowadzania znaków z hasła są losowane, zatem zapisanie kilku znaków hasła (np. 1,3,6,7,11) mogą okazać się problematyczne podczas kolejnego logowania. Dlatego zalecamy całkowite wyłączenie opcji zapamiętywania haseł dla strony bankowości internetowej.
    • W niektórych przypadkach przeglądarka internetowa, chcąc "ułatwić Ci" następne logowania, przyspieszając pewne procesy, zbyt wiele informacji zapisze w pamięci podręcznej "cache", co również może powodować problemy z uwierzytelnieniem.
      W tym celu należy wyczyścić pliki cookies i dane tymczasowe przeglądarki. Jeżeli nie wiesz jak tego dokonwać, zapraszamy do kontaktu z działem IT pod numerem telefonu 32 476 30 67 wew. 184.
  • Zgubiłem/am identyfikator do logowania

    W takiej sytuacji, Bank ma obowiązek wygenerować nowy identyfikator do logowania. W tym celu prosimy o kontakt z dowolną placówką lub pod numerem telefonu: 32 476 30 67 wew. 184

  • Jak wypełnić hasło maskowane?

    Dla Twojego bezpieczeństwa, nigdy nie poprosimy o podanie całego hasła. Za każdym razem będziemy prosić Cię o podanie tylko jego wybiórczych znaków, które wskażemy (patrz - numery pól). Wypełnij puste pola, odliczając odpowiednio znaki swojego hasła. Pamiętaj, po 5ciu nieudanych próbach, system automatycznie zablokuje możliwość logowania. W celu odblokowania, skontaktuj się z bankiem (w dowolnej placówce bądź infolini).

    Jak odblokować bankowość internetową

  • Nie pamiętam hasła maskowanego, co robić?

    Nie przypominamy haseł. Jedyna możliwość to zresetowanie hasła do usługi. W tym celu prosimy o kontakt z dowolną placówką lub pod numerem telefonu: 32 476 30 67 wew. 184

  • Nie pamiętam kodu PIN do aplikacji bsGo

    Jeśli zapomniałeś pinu do aplikacji BSGo, w trakcie ponownego logowania do aplikacji, kliknij link nie pamiętam kodu PIN i postępuj zgodnie z wytycznymi. Będziesz musiał ponownie przejść procedurę parowania telefonu. W tym celu należy wybrać przycisk Rozpocznij proces parowania. Następnie (w przeglądarce) przejść do strony logowania, wpisać login i hasło. Kolejne kroki są identyczne jak podczas pierwszego parowania urządzenia.

    Na dole strony znajdują się dokumenty do pobrania, w ktorych można zapoznać się z procedurą pierwszego logowania. W razie problemów prosimy o kontakt z dowolną placówką lub pod numerem telefonu: 32 476 30 67 wew. 184

  • Zgubiłem/am telefon lub urządzenie zostało uszkodzone. Jak się mogę zalogować?

    W takiej sytuacji zalogowanie się przez przeglądarkę internetową nie będzie możliwe, gdyż po wprowadzeniu hasła maskowanego, system będzie oczekiwał na autoryzację (urządzeniem, które nie jest dostępne).

    Prosimy o kontakt z dowolną placówką lub pod numerem telefonu: 32 476 30 67 wew. 184. Po weryfikacji klienta, Bank dokona odparowania zgubionego/uszkodzonego telefonu, umożliwiając ponowe parowanie na innym urządzeniu.

  • Nie otrzymuję SMS'a z kodem do logowania/autoryzacyjnym

    SMS z kodem autoryzacyjnym lub kodem do logowania powinien pojawić się w przeciągu kilku sekund, gdyż system wysyła go automatycznie zaraz po wykonaniu akcji. Jeżeli tak się nie dzieje, najczęstszym powodem jest chwilowy brak zasięgu (niedostępność - brak widoczności Twojego urządzenia u operatora).

    Rozwiązaniem problemu może okazać się odczekanie dłuższej chwili i ponowienie próby wykonania autoryzacji lub restart telefonu.

    Ponowne uruchomienie telefonu skutkuje nowym uwierzytelnieniem z operatorem, co najprawdopodobniej spowoduje pobranie zaległych SMS, oczekujących na bramce.

    Jeśli w okolicy, w której mieszkasz, bywa częsty problem z zasięgiem, zalecamy zmianę sposobu autoryzacji na aplikację mobilną bsGo.

    Jeżeli mimo to, SMSy nie dochodzą, prosimy o kontakt z dowolną placówką lub pod numerem telefonu: 32 476 30 67 wew. 184. Po weryfikacji klienta, Bank dokona odparowania zgubionego/uszkodzonego telefonu, umożliwiając ponowe parowanie na innym urządzeniu.

Dokumenty do pobrania Rozwiń +

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z Nami

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z Nami

Zadzwoń, odwiedź Naszą placówkę lub z skorzystaj z formularza kontaktowego

Zapytaj o szczegóły

Placówki i bankomaty

Twój Bank w zasięgu ręki

Skontaktuj się z Nami
Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu Zdroju
ul. 1 Maja 10
44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 6330004820
REGON: 000496981
KRS: 0000100602
Kod SWIFT Banku: POLUPLPR

Adres e-mailinfo@bsjastrzebie.pl
Telefon kontaktowy32 476 30 67
Pliki cookie
Informacja dotycząca plików cookies

Szanowni Państwo, niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacje uzyskane za pomocą cookies służą nam w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Państwa potrzeb. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookies).