Aplikacja mobilna bsGo
Twój Bank
zawsze pod ręką!
Pobierz aplikację:
Pamiętaj, aby móc korzystać z aplikacji bsGo, metoda Twojego środka dostępu w Banku musi być ustawiona jako podpis mobilny.
Jeżeli jesteś Naszym klientem, posiadasz dostęp do bankowości internetowej za pośrednictwem CUI-SMS, a chciałbyś używać aplikacji bsGo, skontaktuj się z Nami w celu zmiany środka autoryzacji.
Wiedz też, że posiadanie aplikacji mobilnej, w żaden sposób nie koliduje z bankowością EBP i logowaniem się przez przeglądarkę np. na komputerze. Dalej będziesz mógł to robić. Jedyna różnica jest taka, że zamiast jednorazowych kodów SMS, zatwierdzasz operacje używając do tego aplikacji mobilnej.
Przed rozpoczęciem przygody z "bankowaniem", zachęcamy do zapoznania się z zasadami bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej.
Poradnik bezpieczeństwa
Co zyskujesz?
Wygodę przy dokonywaniu płatności i zarządzania finansami
Bezpieczeństwo wykonywanych przelewów i transakcji
Dostęp do swojego konta w każdym miejscu przez 24/7
Korzystając z aplikacji bsGo
Wygodnie płacisz
Zlecasz przelewy złotówkowe i walutowe, na rachunki własne i obce oraz korzystasz z BLIK-a!
Łatwo oszczędzasz
Zakładasz, zamykasz, sprawdzasz lokaty w kilku prostych krokach na ekranie telefonu.
Załatwiasz sprawy w e-urzędzie
Bezpiecznie i wygodnie potwierdzisz swoją tożsamość przez internet dzięki usłudze mojeID.
Prowadzisz konto firmowe
Sprawnie przełączasz się z profilu osobistego na firmowy bez opuszczania aplikacji.
Zarządzasz finansami
Masz pełny wgląd w salda, historię rachunków oraz kredytów.
Oszczędzasz czas
Szybko sprawdzisz saldo rachunków i łatwo zainicjujesz przelew, zanim zalogujesz się do aplikacji.
Bankujesz, jak lubisz
Możesz dostosować BSGo do własnych preferencji, korzystasz z niej jak z bankowości internetowej.
Kontrolujesz swoje środki
Otrzymujesz wiadomość Push o każdym zdarzeniu na rachunku natychmiast po jego wystąpieniu.
Autoryzujesz transakcje
Logujesz się do swojej bankowości i potwierdzasz operacje zarówno w internecie, jak i telefonie.
Nigdy nie zapomnisz hasła
Możesz użyć biometrii – odcisku palca lub Face ID, aby bezpiecznie korzystać z konta.
Poznaj bsGo
Najczęstsze pytania i odpowiedzi
-
W jaki sposób bezpiecznie bankować przez internet i w aplikacji?
Zachęcamy do zapoznania się z zasadami bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej opracowanymi przez Związek Banków Polskich:
-
Ile mam czasu na potwierdzenie bądź odrzucenie operacji?
Na potwierdzenie bądź odrzucenie operacji użytkownik ma 5 minut. Czas jest prezentowany w aplikacji po wyświetleniu szczegółów operacji.
-
Co się stanie jeśli odłączę urządzenie od swojej bankowości internetowej?
Odłączenie (dezaktywacja) aplikacji oznacza utratę dostępu do bankowości mobilnej, a także internetowej. W celu jego przywrócenia konieczne jest ponowne sparowanie aplikacji.
-
W jakich sytuacjach mogę być poproszony o zatwierdzenie operacji w aplikacji?
Aplikacja prosi o zatwierdzenie m.in. wysyłania przelewu, stworzenia szablonu, czy zaakceptowania paczek przelewów i przekazaniu ich do realizacji.
-
Jak mogę zrezygnować z aplikacji BSGo?
W celu rezygnacji z aplikacji BSGo konieczna jest dezaktywacja, której można dokonać z poziomu menu aplikacji wybierając opcję „Dezaktywuj” bądź z bankowości internetowej.
-
Jak mogę zmienić metodę autoryzacji?
Aby zmienić metodę autoryzacji konieczny jest kontakt z bankiem.
-
Czy mogę korzystać bezpiecznie z aplikacji BSGo, gdy korzystam z internetu komórkowego lub sieci publicznych np. w kawiarni?
W celu zwiększenia bezpieczeństwa zalecamy korzystanie z aplikacji BSGo z wykorzystaniem transmisji danych sieci komórkowych lub zaufanych sieci WI-FI.
Kwestie techniczne Rozwiń +
-
Czy kod PIN do aplikacji jest niezbędny? Jak go ustawić?
Nadanie kodu PIN jest niezbędne i znacznie zwiększa bezpieczeństwo aplikacji BSGo. Kod PIN jest ustawiany przez użytkownika na etapie aktywacji aplikacji.
-
Czy mogę zmienić PIN-u do BSGo z poziomu aplikacji?
Tak. Należy skorzystać z opcji Zmiana PIN, która umożliwia ustawienie nowego kodu PIN do aplikacji BSGo.
-
Jak włączyć mobilną autoryzację?
Aby włączyć mobilną autoryzację należy skontaktować się z bankiem. Mobilna autoryzacja służy do potwierdzania operacji i zastępuje SMS-y autoryzacyjne.
-
Mam konto wspólne. Jak działa wtedy aplikacja BSGo?
Aplikacja BSGo pozwala na dodanie kilku użytkowników (kilku loginów) na jednym telefonie.
-
Czy mogę korzystać z kilku identyfikatorów w jednej aplikacji BSGo?
Tak, aplikacja BSGo umożliwia korzystanie z kilku identyfikatorów w jednej aplikacji BSGo.
-
Czy mogę korzystać z konta osobistego i firmowego podczas jednego logowania do aplikacji BSGo?
Tak. W opcji „Ustawienia” możliwa jest zmiana używanego kontekstu – osobistego lub firmowego.
-
Jak mogę ustawić i zmienić limity w aplikacji BSGo?
Zmiana limitów do rachunku oraz kanałów dostępne jest w opcji „Limity”.
-
Czy mogę dostosować pulpit w aplikacji BSGo tak, jak w pełnej wersji bankowości?
Tak, istnieje taka możliwość. Z menu głównego należy wybrać opcję „Dostosuj pulpit”.
-
Czy mogę usunąć lub oznaczyć jako przeczytane powiadomienia i wiadomości?
Tak, istnieje możliwość zbiorczego usunięcia lub oznaczenia powiadomień. Z menu „Więcej” wybrać opcję „Powiadomienia”.
-
Czy mogę zmienić nazwę rachunku w aplikacji BSGo i czy zmiana nastąpi również w pełnej wersji bankowości?
Tak. Istnieje taka możliwość i zmiana nastąpi również w aplikacji desktopowej.
-
Jakich znaków nie mogę używać w opisie przelewu?
Znaki, których nie można używać w opisie przelewu w BSGo to: ? ” ’ ~` | √ π ÷ · × ¶ ∆ £ ¢ € ¥ ° \ © ® ™ ✓
-
Nie otrzymałem powiadomienia PUSH / powiadomienia autoryzacyjnego – jak potwierdzić operację?
W przypadku braku powiadomienia należy upewnić się, czy działa połączenie z internetem oraz zweryfikować komunikat wyświetlany po zalogowaniu do aplikacji BSGo.
-
Odłączyłem urządzenie w aplikacji internetowej lub aplikacji i nie działa mi teraz aplikacja BSGo. Co zrobić?
-
Odinstalowałem aplikację BSGo i nie dostaję powiadomień PUSH.
Aby otrzymywać powiadomienia PUSH niezbędne jest posiadanie aktywnej aplikacji BSGo.
-
Jak mogę sprawdzić na którym moim urządzeniu działa aplikacja BSGo?
Informacja o aktualnie sparowanym urządzeniu znajduje się w bankowości internetowej w opcji „Ustawienia” ->”Aplikacja mobilna”.
-
Zmieniam kartę SIM w telefonie. Co się stanie z aplikacją BSGo?
Aplikacja BSGo nie jest powiązana z kartą SIM użytkownika i pozostanie zainstalowana na smartfonie. Można z niej korzystać używając dotychczasowego loginu i PIN-u. Jeżeli nastąpiła zmiana numeru telefonu należy powiadomić o tym bank.
-
Przekładam kartę SIM do innego telefonu lub zmieniam urządzenie. Co się stanie z aplikacją BSGo?
W przypadku zmiany urządzenia należy dezaktywować aplikację na poprzednim telefonie, a następnie sparować ją na nowym. Jeżeli aplikacja nie została dezaktywowana konieczny jest kontakt z bankiem.
-
Korzystam z aplikacji BSGo powiązanej z rachunkiem w Banku Spółdzielczym. Co powinienem zrobić jeżeli zmienię numer telefonu?
Zmianę numeru telefonu należy zgłosić do banku.
-
Czy aplikację BSGo mogę aktywować wykorzystując zagraniczny numer telefonu?
Tak, zagraniczny numer nie wyklucza możliwości aktywacji aplikacji.
-
Czy mam zgłaszać do banku kradzież, uszkodzenie, zgubienie telefonu w celu zablokowania aplikacji?
Tak, kradzież, uszkodzenie, zgubienie telefonu powinno zostać zgłoszone do banku w celu zablokowania aplikacji.
-
Czy aplikacja BSGo zadziała w trybie samolotowym?
Aplikacja BSGo nie działa w trybie samolotowym.
-
Czy mogę korzystać z aplikacji BSGo na telefonach „zrootowanych”?
Nie zalecamy korzystać z aplikacji BSGo na telefonach „zrootowanych”.
-
Mam uwagi dotyczące działania aplikacji BSGo – gdzie mogę je zgłosić?
Aby zgłosić uwagi dotyczące działania aplikacji BSGo skontaktuj się ze swoim bankiem.
-
Kto może korzystać z aplikacji BSGo?
Z aplikacji może korzystać każdy klient banku spółdzielczego, który udostępnia aplikację BSGo. O szczegóły należy zapytać w swoim banku.
-
Skąd mogę pobrać aplikację BSGo?
-
Czym różni się aplikacja BSGo od (dawnej)aplikacji mToken Asseco MAA?
Aplikacja BSGo oferuje znacznie więcej możliwości bankowania. Poza autoryzacją operacji i otrzymywaniem powiadomień, użytkownicy mogą korzystać z niej jak z pełnoprawnej bankowości internetowej.
-
Co umożliwia aplikacja mobilna BSGo?
Aplikacja BSGo pozwala na:
- Obsługę rachunków (saldo, historia i szczegóły),
- Realizację przelewów (między własnymi rachunkami, na dowolne rachunki krajowe, podatkowe oraz walutowe), a także tworzenie zleceń stałych,
- Obsługę szablonów przelewów,
- Zakładanie i zrywanie lokat,
- Obsługę kredytów (saldo, szczegóły i spłata),
- Dostęp do informacji o kartach płatniczych,
- Bieżący wgląd w informacje o zaciągniętych pożyczkach (historia, harmonogram, szczegóły),
- Doładowania telefonów,
- Dostosowanie aplikacji do indywidualnych potrzeb, dzięki własnym skrótom na pulpicie do najczęściej wykorzystywanych funkcji,
- Logowanie PIN-em lub biometrycznie,
- Sprawdzanie salda bez konieczności logowania do aplikacji,
- Odbieranie powiadomień PUSH o zdarzeniach na rachunkach, jak również informacji wysyłanych przez bank,
- Autoryzację PIN-em operacji zleconych w mobilnym lub internetowym kanale banku.
-
Na jakich telefonach działa aplikacja BSGo?
Aplikacja działa na telefonach z systemem Android w wersji 6.0 lub nowszej, a także na telefonach z systemem iOS w wersji 11.0 lub nowszej, a także na telefonach Huawei.
-
Czy aplikacja BSGo działa na tabletach?
Tak. Aplikacja jest dostępna na tablety z systemem Android lub iPadOS.
-
Na ilu urządzeniach może działać BSGo?
Na jednym urządzeniu. Jeden użytkownik może mieć sparowaną jedną aplikację BSGo tylko z jednym smartfonem lub tabletem.
-
Jak aktywować aplikację BSGo na telefonie?
Po pobraniu i zainstalowaniu aplikacji należy ją aktywować w kilku krokach:
- Wprowadzić kod aktywacyjny wygenerowany w systemie Asseco EBP
- Wprowadzić kod SMS przesłany na dedykowane urządzenie
- Nadać i potwierdzić własny kod PIN
- Ustawić metodę logowania
-
Co mogę zrobić bez zalogowania się do aplikacji?
Bez konieczności logowania aplikacja BSGo pozwala na podgląd salda na rachunku.
-
Czy potrzebuję dostępu do Internetu, aby potwierdzać operacje?
Tak, dostęp do internetu jest niezbędny do potwierdzania operacji.
-
Jak zatwierdzam transakcję – kodem do aplikacji, odciskiem palca czy PIN-em?
Zatwierdzenie operacji odbywa się w dwóch etapach:
- Logowanie do aplikacji przy użyciu wcześniej ustawionego kodu PIN lub metody biometrycznej (odcisk palca lub Face ID).
- Potwierdzenie operacji poprzez wpisanie ustawionego kodu PIN.
-
Czym są powiadomienia autoryzacyjne?
Są to powiadomienia typu PUSH wysyłane przez aplikację w momencie konieczności autoryzacji operacji przez użytkownika.
Materiał informacyjny pozyskany ze strony https://bsgo.asseco.pl/.
Dokumenty do pobrania Rozwiń +