Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu-Zdroju

  • Zaloguj się
  • Więcej

Konto Senior

Skierowane do osób, które uzyskały prawo do świadczenia emerytalnego lub renty

Konto Senior
Pobierz aplikację mobilną

Jesteś emerytem lub rencistą? To jest idealne konto dla Ciebie.
Wystarczy, że przedstawisz legitymację emeryta.

Formalności z ZUS – em/KRUS-em załatwimy za Ciebie

Sprawdź jakie jeszcze korzyści daje ci konto Senior


Już teraz skorzystaj z dodatkowych usług do rachunku

Skorzystaj z darmowych bankomatów

Skorzystaj z darmowych
bankomatów w całej Polsce

2600+

Pytania i odpowiedzi Rozwiń +

  • Czy mogę mieć dostęp do bankowości elektronicznej?

    Tak. Wystarczy podpisać umowę z dostępem do systemu bankowości elektronicznej w najbliższej placówce.

  • Czym jest BLIK?

    BLIK pozwala na szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania dodatkowych danych, a także wypłacanie gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej. Korzystanie z BLIKa jest bardzo proste i intuicyjne.

  • Jaka jest różnica pomiędzy blokadą a zastrzeżeniem karty?

    Blokada karty działa tymczasowo i jest procesem odwracalnym, co umożliwia ponowne jej użytkowanie w przyszłości. Zatem po zdjęciu blokady będzie można korzystać w pełni ze wszystkich funkcjonalności karty.

    Natomiast zastrzeżenie karty wiąże się z jej trwałą dezaktywacją i jest procesem nieodwracalnym. Zastrzeżenie karty uniemożliwia korzystanie z niej ponownie w przyszłości. W związku z tym należy złożyć wniosek o wydanie nowej karty.

  • Jak zastrzec kartę?

    Zastrzec kartę można poprzez kontakt z całodobową infolinią BPS pod numerem telefonu: +48 86 215 50 00.

    W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

  • Czym jest dyspozycja wkładem na wypadek śmierci i kogo dotyczy?

    Dyspozycja wkładem na wypadek śmierci jest dokumentem, który składa Posiadacz rachunku w placówce bankowej. Dokument ten zawiera poświadczenie woli przekazania określonej kwoty dostępnych środków wskazanym osobom. Wysokość tej kwoty publikowana jest przez Prezesa GUS.

    Możliwość złożenia dyspozycji wkładem na wypadek śmierci dotyczy posiadaczy rachunków oszczędnościowych, rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych oraz rachunków terminowych lokat oszczędnościowych z wykluczeniem rachunków wspólnych i osób ubezwłasnowolnionych.

Dokumenty do pobrania Rozwiń +

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z Nami

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z Nami

Zadzwoń, odwiedź Naszą placówkę lub z skorzystaj z formularza kontaktowego

Zapytaj o szczegóły

Placówki i bankomaty

Twój Bank w zasięgu ręki

Skontaktuj się z Nami
Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu-Zdroju
ul. 1 Maja 10
44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 6330004820
REGON: 000496981
KRS: 0000100602
Kod SWIFT Banku: POLUPLPR

Adres e-mailinfo@bsjastrzebie.pl
Telefon kontaktowy32 476 30 67
Pliki cookie
Informacja dotycząca plików cookies

Szanowni Państwo, niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacje uzyskane za pomocą cookies służą nam w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Państwa potrzeb. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookies).