Włącz wiadomości PUSH i SMS w bankowości internetowej EBP
Jeżeli posiadasz aplikację BSGo, możesz otrzymywać na smartfon lub tablet powiadomienia PUSH. Możesz odczytać je bez logowania się do aplikacji z poziomu ekranu głównego na Twoim urządzeniu.
Poznaj możliwości konfiguracji powiadomień
Rachunki
- Debet na rachunku - Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie zmiany salda na rachunku, gdy ta powoduje powstanie debetu.
- Cykliczna informacja o stanie salda - Powiadomienie cykliczne wysyłane w wybrane przez Ciebie dni lub tylko w przypadku zmiany salda w stosunku do poprzedniego powiadomienia.
- Zmiana wolnych środków - Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie zmiany wolnych środków na rachunku.
- Zmiana salda / obciążenie WN - Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie zmiany salda/wolnych środków na rachunku – obciążenie rachunku.
- Zmiana salda / uznaznie MA - Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie zmiany salda/wolnych środków na rachunku – uznanie.
Lokaty
- Przypomnienie o zapadalności lokaty - Powiadomienie wysyłane na kilka dni przed zaplanowanym terminem zapadalności lokaty. Powiadomienia cykliczne wysyłane są o godzinie wskazanej przez Ciebie godzinie.
Logowanie
- Udane logowanie - Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie udanego logowania do bankowości internetowej.
- Nieudane logowanie - Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie nieudanego logowania do bankowości internetowej.
Przelewy
- Status przelewu - owiadomienie wysyłane, gdy status przelewu wprowadzonego w bankowości internetowej ulegnie zmianie.
- Realizacja przelewów wychodzących - Powiadomienie wysyłane, gdy przelew wprowadzony w bankowości internetowej zostanie zrealizowany. Powiadomienie nie jest dostępne w przypadku, gdy wybrano powiadomienie 'Zmiana statusu przelewu'.
- Odrzucenie przelewu - Powiadomienie wysyłane, gdy przelew wprowadzony w bankowości internetowej zostanie odrzucony. Powiadomienie nie jest dostępne w przypadku, gdy wybrano powiadomienie 'Zmiana statusu przelewu'.
- Realizacja przelewów przychodzących - Powiadomienie o wszystkich przelewach przychodzących.
Karty
- Blokada środków dla operacji kartą - Powiadomienie wysyłane natychmiastowo po dokonaniu transakcji kartą płatniczą
Jak uruchomić usługę powiadomień PUSH/SMS?
- Po zalogowaniu się do bankowości internetowej, w zakładce Wnioski,
- W dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Jastrzębiu-Zdroju (lista placówek dostępna jest tutaj),
- Telefonicznie, pod numerem 32 476 30 67 wew. 184.
Powiadomienia PUSH - w aplikacji mobilnej bsGo są darmowe.
Powiadomienia SMS:
- po każdej zmianie salda / powiadomienia codzienne - miesięczna opłata 10 zł
- powiadomienie raz w tygodniu o danej godzinie - bezpłatne.