Włącz wiadomości PUSH i SMS w bankowości internetowej EBP
Jeżeli posiadasz aplikację BSGo, możesz otrzymywać na smartfon lub tablet powiadomienia PUSH. Możesz odczytać je bez logowania się do aplikacji z poziomu ekranu głównego na Twoim urządzeniu.
Poznaj możliwości konfiguracji powiadomień
Rachunki
- Debet na rachunku - Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie zmiany salda na rachunku, gdy ta powoduje powstanie debetu.
 - Cykliczna informacja o stanie salda - Powiadomienie cykliczne wysyłane w wybrane przez Ciebie dni lub tylko w przypadku zmiany salda w stosunku do poprzedniego powiadomienia.
 - Zmiana wolnych środków - Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie zmiany wolnych środków na rachunku.
 - Zmiana salda / obciążenie WN - Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie zmiany salda/wolnych środków na rachunku – obciążenie rachunku.
 - Zmiana salda / uznaznie MA - Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie zmiany salda/wolnych środków na rachunku – uznanie.
 
Lokaty
- Przypomnienie o zapadalności lokaty - Powiadomienie wysyłane na kilka dni przed zaplanowanym terminem zapadalności lokaty. Powiadomienia cykliczne wysyłane są o godzinie wskazanej przez Ciebie godzinie.
 
Logowanie
- Udane logowanie - Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie udanego logowania do bankowości internetowej.
 - Nieudane logowanie - Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie nieudanego logowania do bankowości internetowej.
 
Przelewy
- Status przelewu - owiadomienie wysyłane, gdy status przelewu wprowadzonego w bankowości internetowej ulegnie zmianie.
 - Realizacja przelewów wychodzących - Powiadomienie wysyłane, gdy przelew wprowadzony w bankowości internetowej zostanie zrealizowany. Powiadomienie nie jest dostępne w przypadku, gdy wybrano powiadomienie 'Zmiana statusu przelewu'.
 - Odrzucenie przelewu - Powiadomienie wysyłane, gdy przelew wprowadzony w bankowości internetowej zostanie odrzucony. Powiadomienie nie jest dostępne w przypadku, gdy wybrano powiadomienie 'Zmiana statusu przelewu'.
 - Realizacja przelewów przychodzących - Powiadomienie o wszystkich przelewach przychodzących.
 
Karty
- Blokada środków dla operacji kartą - Powiadomienie wysyłane natychmiastowo po dokonaniu transakcji kartą płatniczą
 
Jak uruchomić usługę powiadomień PUSH/SMS?
- Po zalogowaniu się do bankowości internetowej, w zakładce Wnioski,
 - W dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Jastrzębiu-Zdroju (lista placówek dostępna jest tutaj),
 - Telefonicznie, pod numerem 32 476 30 67 wew. 184.
 
Powiadomienia PUSH - w aplikacji mobilnej bsGo są darmowe.
Powiadomienia SMS:
- po każdej zmianie salda / powiadomienia codzienne - miesięczna opłata 20 zł
- powiadomienie raz w tygodniu o danej godzinie - bezpłatne.

