Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu-Zdroju

  • Zaloguj się
  • Więcej

Mobilne konto

Idealne dla aktywnych osób, korzystających z bankowości internetowej

Mobilne konto
Pobierz aplikację mobilną

Jedno konto - wiele korzyści

Sprawdź co możesz zyskać za

za 0zł
  • 0zł
    za prowadzenie konta*
  • 0zł
    za przelew
  • 0zł
    za obsługę karty**
  • 0zł
    za wpłaty na konto
  • 0zł
    za przelewy na telefon BLIK
  • 0zł
    za wypłaty z bankomatów
    (BPS, SGB, PlanetCash)

* opłata za prowadzenie rachunku wyniesie 0,00 zł jeżeli łącznie spełnione zostaną dwa warunki:
1) na konto przelewane będą wynagrodzenie/emerytura/renta a kwota stałych wpływów w miesiącu to min. 1000,00 zł;
2) do rachunku zostanie wydana przynajmniej jedna karta debetowa.
** opłata miesięczna za posiadanie karty wyniesie 0,00 zł pod warunkiem, że wartość rozliczonych przez Bank transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą do rachunku wyniesie co najmniej 400,00 zł w poprzednim miesiącu kalendarzowym. W przeciwnym wypadku opłata wyniesie 5,00 zł


Jedno konto - wiele możliwości

Już teraz sprawdź jak wiele możliwości oferuje konto Mobilne

Skorzystaj z darmowych bankomatów

Skorzystaj z darmowych bankomatów i wpłatomatów

2600+

Pytania i odpowiedzi Rozwiń +

  • Czy mogę mieć dostęp do bankowości elektronicznej?

    Tak. Wystarczy podpisać umowę z dostępem do systemu bankowości elektronicznej w najbliższej placówce.

  • Czym jest BLIK?

    BLIK pozwala na szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania dodatkowych danych, a także wypłacanie gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej. Korzystanie z BLIKa jest bardzo proste i intuicyjne.

  • Jaka jest różnica pomiędzy blokadą a zastrzeżeniem karty?

    Blokada karty działa tymczasowo i jest procesem odwracalnym, co umożliwia ponowne jej użytkowanie w przyszłości. Zatem po zdjęciu blokady będzie można korzystać w pełni ze wszystkich funkcjonalności karty.

    Natomiast zastrzeżenie karty wiąże się z jej trwałą dezaktywacją i jest procesem nieodwracalnym. Zastrzeżenie karty uniemożliwia korzystanie z niej ponownie w przyszłości. W związku z tym należy złożyć wniosek o wydanie nowej karty.

  • Jak zastrzec kartę?

    Zastrzec kartę można poprzez kontakt z całodobową infolinią BPS pod numerem telefonu: +48 86 215 50 00.

    W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

  • Czym jest dyspozycja wkładem na wypadek śmierci i kogo dotyczy?

    Dyspozycja wkładem na wypadek śmierci jest dokumentem, który składa Posiadacz rachunku w placówce bankowej. Dokument ten zawiera poświadczenie woli przekazania określonej kwoty dostępnych środków wskazanym osobom. Wysokość tej kwoty publikowana jest przez Prezesa GUS.

    Możliwość złożenia dyspozycji wkładem na wypadek śmierci dotyczy posiadaczy rachunków oszczędnościowych, rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych oraz rachunków terminowych lokat oszczędnościowych z wykluczeniem rachunków wspólnych i osób ubezwłasnowolnionych.

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z Nami

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z Nami

Zadzwoń, odwiedź Naszą placówkę lub z skorzystaj z formularza kontaktowego

Zapytaj o szczegóły

Placówki i bankomaty

Twój Bank w zasięgu ręki

Skontaktuj się z Nami
Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu-Zdroju
ul. 1 Maja 10
44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 6330004820
REGON: 000496981
KRS: 0000100602
Kod SWIFT Banku: POLUPLPR

Adres e-mailinfo@bsjastrzebie.pl
Telefon kontaktowy32 476 30 67
Pliki cookie
Informacja dotycząca plików cookies

Szanowni Państwo, niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacje uzyskane za pomocą cookies służą nam w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Państwa potrzeb. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookies).