Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu-Zdroju

  • Zaloguj się
  • Więcej

Wszystko czego potrzebujesz w jednej aplikacji!

Blik w bsGo

BLIK w aplikacji bsGo

Twój Bank zawsze pod ręką!

Korzystanie z kodów BLIK wymaga posiadania aplikacji bsGo. Możesz ją pobrać ze sklepu Google Play w przypadku telefonu z systemem Android lub App Store z iOS.

Pobiez aplikację:

bsGo
Pobierz aplikację bsGo na Android
Pobierz aplikację bsGo na iOS

Co zyskujesz?

  • Szybko
    Wprowadzasz kod BLIK podczas płatności, akceptujesz i gotowe. Nie musisz pamiętać numeru rachunku bankowego czy danych z karty
  • Bezpiecznie
    Nie logujesz się do bankowości internetowej, nie musisz używać karty. Każdą płatność zatwierdzasz w aplikacji BSGo
  • Wygodnie
    Do płatności wystarczy telefon z aplikacją BSGo, nie potrzeba niczego więcej. Telefon masz zawsze pod ręką

Jak korzystać z BLIKA

Płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych mogą stać się jeszcze prostsze. Dowiedź się również, jak wypłacić gotówkę BLIKIEM.

Płatność w sklepie z kodem BLIK

Sklepy przyjmujące płatności BLIKIEM oznaczone są naklejką z logo BLIK. Zawsze też możesz zapytać sprzedawcę czy sklep obsługuje płatności BLIK.

  1. Poinformuj sprzedawcę, że chcesz zapłacić BLIKIEM. Uruchom aplikację banku i wyświetl kod BLIK;
  2. Przepisz kod BLIK na terminal i potwierdź zielonym przyciskiem;
  3. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
Płatności w internecie z kodem BLIKIEM

W sklepach internetowych zapłacisz BLIKIEM szybko i bezpiecznie. Bez logowania się do banku.

  1. Na stronie sklepu internetowego wybierz płatność BLIK. Następnie wyświetl kod BLIK w aplikacji BSGo;
  2. Wpisz kod na stronie płatności w sklepie internetowym;
  3. Potwierdź transakcję PINem w aplikacji BSGo. Gotowe!
Wypłaty z bankomatu kodem BLIK

Wypłaty możliwe są w bankomatach tych banków, które wprowadziły usługę BLIK – chociaż nie wszystkie banki z BLIKIEM mają swoje bankomaty. Co do zasady wypłata możliwa jest w sieciach bankomatów Euronet i PlanetCash.

  1. Wybierz w bankomacie opcję wypłaty gotówki za pomocą BLIK. Uruchom aplikację BSGo i wyświetl kod BLIK;
  2. Wprowadź 6 – cyfrowy kod BLIK w bankomacie i zatwierdź;
  3. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN (do aplikacji).

Pytania i odpowiedzi Rozwiń +

  • Jak aktywować BLIKA w aplikacji BSGo?

    Jeśli posiadasz zainstalowaną i sparowaną aplikację BSGo wystarczy:

    1. Zalogować się do aplikacji BSGo;
    2. Wybierz ikonę BLIK (prawy dolny róg w aplikacji BSGo);
    3. Kliknij przycisk Włącz BLIKA;
    4. Zaznacz opcję zapoznałem się i akceptuję regulamin;
    5. Przesuń suwak przy opcji Włącz BLIKA, zmiana ustawień zostanie potwierdzona komunikatem ze strony aplikacji BSGo;
    6. Wpisz kod SMS, aby potwierdzić włączenie BLIKA;
    7. I gotowe, od tego momentu możesz korzystać z usługi BLIK.

    lub

    1. Z ekranu startowego wybierz przycisk Wygeneruj kod BLIK;
    2. Kliknij przycisk Włącz BLIKA;
    3. Wprowadź PIN nadany w aplikacji;
    4. Po zalogowaniu do aplikacji BSGo wyświetli się ekran Ustawienia BLIK;
    5. Zaznacz opcję zapoznałem się i akceptuję regulamin;
    6. Przesuń suwak przy opcji Włącz BLIKA, zmiana ustawień zostanie potwierdzona komunikatem ze strony aplikacji BSGo;
    7. Wpisz kod SMS, aby potwierdzić włączenie BLIKA;
    8. I gotowe, od tego momentu możesz korzystać z usługi BLIK.

    Dodatkowo aktywacja usługi BLIK możliwa jest po zalogowaniu się do aplikacji BSGo w sekcji 'Więcej’ → 'Ustawienia’ → 'Ustawienia BLIK.

    1. Wyświetlany ekran Ustawienia BLIK pozwala na włączenie BLIKA.
    2. Zaznacz opcję zapoznałem się i akceptuję regulamin;
    3. Przesuń suwak przy opcji Włącz BLIKA, zmiana ustawień zostanie potwierdzona komunikatem ze strony aplikacji BSGo;
    4. Wpisz kod SMS, aby potwierdzić włączenie BLIKA;
    5. I gotowe, od tego momentu możesz korzystać z usługi BLIK.
  • Czy mogę ustawić rachunek do realizacji płatności BLIK?

    Użytkownik ma możliwość zmiany rachunku, który został domyślnie przypisany w momencie włączenia usługi BLIK.

    1. Zaloguj się do aplikacji BSGo;
    2. W sekcji ’Więcej’
    3. przejdź do Ustawienia’;
    4. wybierz Ustawienia BLIK’.
    5. W sekcji Źródło środków’ należy wybrać wiersz rachunku.

    Pojawia się ekran, na którym użytkownik ma możliwość wyboru innego rachunku niż domyślny spośród wszystkich swoich aktywnych rachunków w walucie PLN. Aktualnie wybrany rachunek jest oznaczony ikonką.

    Płatności przy użyciu usługi BLIK realizowane są tylko i wyłącznie w walucie PLN oraz z aktywnych rachunków klienta prowadzonych w walucie PLN.

  • Czy mogę ustawić limity użytkownika dla płatności BLIK?

    Użytkownik ma możliwość zmiany limitów, które zostały domyślnie przypisane w momencie włączenia usługi BLIK.

    W tym celu:

    1. Zaloguj się do aplikacji BSGo;
    2. W sekcji Więcej’
    3. przejdź do Ustawienia’;
    4. wybierz Ustawienia BLIK’.
    5. Następnie należy wybrać ’Limity BLIK

    Pojawia się ekran, na którym prezentowane są następujące informacje o limitach:

    • dzienny limit kwotowy i ilościowy dla płatności w sklepach i wypłat gotówki w sklepach,
    • dzienny limit kwotowy i ilościowy dla płatności w internecie,
    • dzienny limit kwotowy i ilościowy dla wypłat gotówki z bankomatu.

    Użytkownik może dokonać zmiany zarówno limitów kwotowych jak i limitów ilościowych. Aby zatwierdzić zmiany należy wybrać opcję ’ZAPISZ’.

    Zmiana limitów wymaga akceptacji poprzez autoryzację PIN-em.

    Po prawidłowej weryfikacji PIN-u użytkownikowi zostaje wyświetlony komunikat potwierdzający zmianę limitów.

    Uwaga! Wyłączenie i ponowne włączenie usługi BLIK skutkuje ustawieniem domyślnych wartości limitów.

  • Czy mogę ustawić zgodę na realizację Szybkich Płatności bez PIN dla usługi BLIK?

    Użytkownik ma możliwość zmiany zgody na realizację Szybkich Płatności.

    W tym celu:

    1. Zaloguj się do aplikacji BSGo;
    2. W sekcji Więcej’
    3. przejdź do Ustawienia’;
    4. wybierz Ustawienia BLIK’.
    5. Następnie należy przy pozycji ’Szybkie płatności bez PINprzesunąć suwak na odpowiednią pozycję.

    Po włączeniu usługi BLIK system ustawia domyślnie zgodę na wyłączoną. W przypadku, gdy użytkownik wyłączy usługę BLIK i ponownie ją włączy, wówczas system również ustawia domyślnie zgodę na wyłączoną.

    Gdy zgoda na Szybkie płatności bez PIN jest włączona i użytkownik na stronie powitalnej aplikacji mobilnej wybierze opcję [Wygeneruj kod BLIK], wówczas otwiera się ekran z ’Kodem BLIK’.

    Natomiast gdy zgoda na Szybkie płatności bez PIN jest wyłączona i użytkownik na stronie powitalnej aplikacji mobilnej wybierze opcję [Wygeneruj kod BLIK], wówczas otwiera się ekran logowania ’Wprowadź PIN’. Po prawidłowej autoryzacji użytkownik zostaje zalogowany do aplikacji mobilnej i od razu otwiera się ekran z ’Kodem BLIK’.

  • Czy mogę ustawić widoczne saldo rachunku podczas generowania kodu BLIK?

    Użytkownik ma możliwość zmiany zgody na prezentację salda rachunku na ekranie z ’Kodem BLIK’.

     

    W tym celu:

    1. Zaloguj się do aplikacji BSGo;
    2. W sekcji Więcej’
    3. przejdź do Ustawienia’;
    4. wybierz Ustawienia BLIK’.
    5. Następnie należy przy pozycji ’Dostępne środkiprzesunąć suwak na odpowiednią pozycję.

    Po włączeniu usługi BLIK system ustawia domyślnie zgodę na wyłączoną. W przypadku, gdyużytkownik wyłączy usługę BLIK i ponownie ją włączy, wówczas system również ustawia
    domyślnie zgodę na wyłączoną.

    Gdy zgoda na prezentację dostępnych środków jest włączona, wówczas na ekranie z ’Kodem BLIK’ system prezentuje saldo rachunku obok nazwy rachunku. Saldo rachunku jest prezentowane tylko na ekranie z „Kodem BLIK” wygenerowanym po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej.

    W przypadku, gdy użytkownik wygenerował ’Kod BLIK’ ze strony logowania (bez logowania się do aplikacji mobilnej), wówczas na ekranie jest prezentowana tylko nazwa rachunku.

    Gdy zgoda na prezentację dostępnych środków jest wyłączona, wówczas na ekranie z ’Kodem BLIK’ system nie prezentuje salda rachunku.

  • Jak płacić w sklepach lub w Internecie?

    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów;
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo;
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu);
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    5. To już wszystko – zakupy opłacone.
  • Jak wypłacić pieniądze z bankomatu?

    • Wybierz formę wypłaty środków bez karty,
    • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK,
    • Podaj kwotę transakcji,
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo,
    • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie,
    • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga,
    • Wypłata dokonana.

    *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.

  • Gdzie mogę płacić BLIKIEM?

    W sklepach internetowych z udostępnioną płatnością BLIK (Płacę z BLIK) oraz w sklepach stacjonarnych oznaczonych logo BLIK.

  • W których bankomatach mogę wypłacać gotówkę BLIKIEM?

    BLIKIEM możesz wypłacać gotówkę w większości bankomatów w Polsce. Są to bankomaty banków Santander Bank Polska, ING Banku Śląskiego, Banku Millennium, PKO Banku Polskiego, Banku BPS lub sieci Euronet, Planet Cash i IT Card.

  • Czy mogę wpłacić BLIKIEM pieniądze do wpłatomatu?

    Funkcja jest niedostępna.

  • Na jakich telefonach działa BLIK?

    Działa na urządzeniach z systemem iOS od wersji 9.0 oraz systemu Android od wersji 6.0.

  • Jak bezpiecznie dokonywać transakcji z BLIKIEM?

    1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku

    2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo

    3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

    – aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo

    – stosuj oprogramowanie antywirusowe

    – stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe

    – aktualizuj przeglądarki internetowe

    4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej

    Niezwłocznie zgłoś swojemu Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem Bankowości Internetowej.

  • Czy dostępna jest możliwość płatności zbliżeniowych BLIKIEM?

    Funkcja jest niedostępna.

  • Czy dostępna jest możliwość płatności w internecie bez kodu oraz płatności powtarzalne?

    Funkcjonalność niedostępna.

  • Nie mogę korzystać z usługi BLIK, co może być powodem?

    Usługa BLIK dostępna dla następujących typów rachunków:

    • Mobilne konto
    • Dla młodych
    • Ambitny Start
    • Senior
    • Pro konto
    • Profit
    • Podstawowy Rachunek Płatniczy

    Obsługa BLIK dostępna jest w pełni dla rachunków firmowych w kontekście indywidualnym. Jednak dostęp przez Użytkownika do usługi BLIK dla danego rachunku firmowego (kontekst firmowy i indywidualny) jest możliwy po spełnieniu poniższych warunków:

    1. Użytkownik musi być wskazany w jednoosobowym schemacie akceptacji lub mieć możliwość samodzielnej akceptacji danej transakcji do określonej kwoty.
    2. Użytkownik musi posiadać uprawnienie funkcjonalności definiowania dyspozycji i akceptowania dyspozycji przelewów.
    3. Użytkownik musi posiadać uprawnienie do rachunku w ramach danego modulo i do obciążania tego rachunku.

    W przypadku dodatkowych informacji prosimy o kontakt z placówką naszego Banku.

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z Nami

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z Nami

Zadzwoń, odwiedź Naszą placówkę lub z skorzystaj z formularza kontaktowego

Zapytaj o szczegóły

Placówki i bankomaty

Twój Bank w zasięgu ręki

Skontaktuj się z Nami
Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu-Zdroju
ul. 1 Maja 10
44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 6330004820
REGON: 000496981
KRS: 0000100602
Kod SWIFT Banku: POLUPLPR

Adres e-mailinfo@bsjastrzebie.pl
Telefon kontaktowy32 476 30 67
Pliki cookie
Informacja dotycząca plików cookies

Szanowni Państwo, niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacje uzyskane za pomocą cookies służą nam w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Państwa potrzeb. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookies).