Skarga może być złożona: osobiście przez Konsumenta, osoby działające w jego imieniu na mocy udzielonego pełnomocnictwa (np. adwokat, radca prawny) albo w roli przedstawiciela ustawowego, np. osobę fizyczną będącą kuratorem, opiekunem prawnym.
Skargi przyjmowane są w następujących formach:
- elektronicznej poprzez powyższy formularz lub system bankowości elektronicznej lub pocztę elektroniczną lub usługi e-doręczenia;
- pisemnej – w postaci papierowej drogą korespondencyjną lub poprzez złożenie pisma w Placówce Banku,
- ustnej – w rozmowie telefonicznej z pracownikiem Banku przyjmującym Skargę
Dane kontaktowe dostępne są na stronie internetowej Banku oraz w Placówkach Banku.
W przypadku Skargi, standardowy termin udzielenia odpowiedzi wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
Jeżeli rozpatrzenie Skargi w powyższym terminie nie jest możliwe z uwagi na szczególnie skomplikowany charakter sprawy, maksymalny czas udzielenia odpowiedzi może wynieść 60 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Skargi.
W sytuacji przedłużenia terminu odpowiedzi na Skargę, Klient zostanie poinformowany w terminie 30 dni od dnia otrzymania Skargi o przyczynie zwłoki, wskazaniu nowego, maksymalnego terminu rozpatrzenia Skargi i udzielenia odpowiedzi (nie dłuższego niż 60 dni od dnia otrzymania Skargi);