Zapraszamy do zapoznania się z materiałem eksperckim ze strony BS.NET gdzie szczegółowo opisano sposób działania oszustów:
Zobacz jak wygląda próba oszustwa:
Pracownik Banku nigdy nie poprosi o:
• instalację na telefonie, tablecie lub komputerze aplikacji do zdalnej weryfikacji, np. TeamViewer QuickSupport, AnyDesk,
• podanie loginu i hasła do e-bankowości,
• podanie numeru karty, kodu CVV,
• podanie jakichkolwiek numerów PIN do karty, PINu do aplikacji mobilnej,
Jeśli masz wątpliwości rozłącz się i samodzielnie zadzwoń do Banku (32 476 30 67).
Nie wykonuj poleceń, nie klikaj w podejrzane linki wysłane na e-mail lub SMSem, nie pobieraj nieznanych aplikacji, nie podawaj żadnych danych, które umożliwią oszustowi zdalne zalogowanie się do bankowości lub użycie karty płatniczej.
Przypominamy, że BSGo to jedyna aplikacja, którą obecnie udostępniamy naszym Klientom.
Jest to bezpieczny sposób wykorzystujący mechanizm podwójnej autoryzacji.