Dotychczasowa bankowość korporacyjna CEB (dostępna dla klientów pod adresem https://bank.cui.pl/jastzdr_k) przestaje być dłużej supportowana przez Asseco Poland S.A, co skutkuje brakiem poprawek, aktualizacji, modernizacji, instalacji nowych funkcjonalności oraz przede wszystkim dostosowywaniu poziomu zabezpieczeń systemu do aktualnych zagrożeń.
Celem zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług oraz bezpieczeństwa, Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu Zdroju rezygnuje ze starej bankowości korporacyjnej CEB na poczet nowej platformy bankowości EBP, wspierającej najnowsze systemy operacyjne oraz wszystkie dostępne przeglądarki internetowe (poza przeglądarką Internet Explorer, która przestała być wspierana i aktualizowana przez firmę Microsoft. Jej następcą jest przeglądarka Microsoft Edge).
Zachęcamy do zapoznania się z funkcjonalnościami systemu. Na stronie https://kontojakchcesz.asseco.com/ dostępne są krótkie filmy instruktarzowe z demonstracją poszczególnych modułów oraz pełna dokumentacja techniczna systemu (Dokumentacja użytkownika systemu Asseco EBP : Aplikacja WWW Klienta).
W nowej bankowości EBP, dostępne są dwie metody autoryzacji dla klientów korporacyjnych. Logowanie i autoryzacja za pośrednictwem karty mikroprocesorowej lub zainstalowanej na telefonie użytkownika aplikacji mobilnej - bsGO. W przypadku aplikacji mobilnej, możliwe jest jej ustawienie jako pełnoprawnej aplikacji do obsługi bankowości i wykonywania przelewów z poziomu smartfona lub ograniczenia funkcjonalności tylko do autoryzacji operacji na wersji desktopowej. Informujemy, że logowanie i obsługa za pośrednictwem tokena VASCO nie jest dostępna w nowej bankowości. Rekomendujemy autoryzację za pomocą aplikacji bsGO.
W dotychczasowej bankowości korporacyjnej, podczas logowania za pośrednictwem karty mikroprocesorowej, system wymagał od użytkownika jedynie podania kodu PIN. W nowej bankowości konieczne jest podanie w pierwszej kolejności Loginu (ID Użytkownika), rozpoczynającego się od znaków „JZ”. (Każdy z użytkowników posiada wygenerowany ID, natomiast ze względu na brak konieczności używania go podczas logowania kartą, zdajemy sobie sprawę, że mógł się zagubić, bądź nie otrzymaliście go Państwo w ogóle).
W razie przekazania Loginu (ID), zmiany dotychczasowego środka autoryzacyjnego (z karty mikroprocesorowej na aplikację mobilną bsGO) lub dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z działem IT pod numerem telefonu 32 476 30 67 wew. 184. Instrukcje logowania oraz autoryzacji znajdują się w stopce strony, w sekcji Przydane -> Metody logowania i autoryzacji