26 marca zmieni się wygląd ikonki i nazwa aplikacji "mToken Asseco" służącej do autoryzacji transakcji z rachunku bankowego.
8 kwietnia ostatecznie pożegnamy mToken i powitamy całkowicie nową aplikację mobilną BSGo, która zaoferuje całkowicie nową funkcjonalność. BSGo to aplikacja mobilna przeznaczona na urządzenia z systemem Android i iOS. Pozwoli w wygodny i bezpieczny sposób zarządzać Twoją bankowością bez potrzeby logowania się do systemu e-bankowości CUI.
Po udostępnieniu w dn. 26.03.2021 aplikacji BSGo w sklepach Google Play i App Store - klienci Banku (z wyjątkiem tych, którzy mają system operacyjny Android w wersji 5 lub niższej) przy uruchomieniu aplikacji mToken Asseco MAA zostaną poproszeni o zainstalowanie nowej wersji aplikacji BSGo (dawny mToken Asseco MAA). Natomiast dla klientów, którzy na telefonach mają ustawioną automatyczną aktualizację - powinna się ona wykonać automatycznie (po tym, jak nowa wersja aplikacji pojawi się w sklepach Google Play oraz App Store). Po uruchomieniu aplikacji BSGo, dla klientów którzy poprzednio wykorzystywali aplikację mToken Asseco MAA, nie ma konieczności ponownego aktywowania (parowania) aplikacji.
Twój Bank zawsze w zasięgu ręki.
Poniżej seria filmowych poradników prezentujących podstawy użytkowania, oraz dostępne funkcje.