Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu-Zdroju

  • Zaloguj się
  • Więcej

Chwilowe problemy z aplikacją mobilną bsGO

W dniu dzisiejszym mogą występować problemy techniczne związane z logowaniem do aplikacji bsGO. Planowane rozwiązanie o godz. 14:00.


Szanowni Państwo,
informujemy, że trwa analiza problemu z uruchomieniem aplikacji BSGo u części użytkowników. Jako rozwiązanie zastępcze proponujemy wykonać czyszczenie pamięci z opcji telefonu:
Ustawienia -> Aplikacje -> BSGo -> Domyślna pamięć -> Wyczyść pamięć
Uwaga
Należy użyć opcji „Wyczyść pamięć” a nie „Wyczyść dane”. Użycie błędnej opcji spowoduje konieczność ponownego parowania urządzenia.

Szacowany czas usunięcia problemów - 14:00.

Pliki cookie
Informacja dotycząca plików cookies

Szanowni Państwo, niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacje uzyskane za pomocą cookies służą nam w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Państwa potrzeb. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookies).